//= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?>
Prin serviciul de "Suport IT Remote", clientii beneficiaza de suport IT remote 24/7 si au posibilitatea de a trimite rapid o cerere IT pentru solutionarea incidentului aparut, prin e-mail, online, telefonic sau prin SMS. Sistemul de ticketing modern le permite utilizatorilor sa inregistreze rapid un incident IT, sa afle timpul de interventie estimat si sa urmareasca in timp real stadiul ticketului, iar la final pot oferi feedback pentru modul de rezolvare.
Specialistii nostri vor interveni de la distanta pentru a oferi servicii IT profesionale si pentru a rezolva orice situatie cu potential de intrerupere a activitatii. Echipa remote de suport IT este impartita pe trei nivele de competenta, iar fiecare cerere IT va fi preluata si rezolvata conform gradului sau de complexitate.
Timpul de interventie remote pentru fiecare cerere IT este raportat la catalogul de servicii ITIL - standard international care indica timpul mediu de rezolvare pentru 170 de tipuri de incidente diferite. Echipa disponibila la biroul StarTechTeam pentru suport remote utilizatori urmeaza procedurile din catalogul ITIL. Timpul de interventie remote se realizeaza in maximum 15 minute, iar timpul mediu de rezolvare este de 1h.