Monitorizare si Suport IT


Monitorizare activa si suport IT proactiv


Serviciul activ de "Monitorizare activa si suport IT proactiv" ofera companiilor suport IT remote pentru rezolvarea incidentelor IT, dar si monitorizarea activa a statiilor de lucru si a sistemelor critice pentru companie. Monitorizarea previne intreruperea activitatii utilizatorilor si creste disponibilitatea sistemelor IT detinute; orice potential risc aparut pe statiile de lucru sau servere este semnalat 24/7 printr-o aplicatie specifica, care va permite echipei noastre sa ofere un serviciu proactiv pentru asigurarea disponibilitatii infrastructurii si a sistemelor IT.

Monitorizare activa, 24/7

Sistemele esentiale din companie sunt monitorizate permanent, astfel incat orice intrerupere este sesizata direct de la biroul StarTechTeam si problema este escaladata pentru restaurarea serviciilor. Sunt monitorizati atat parametrii critici, de nefunctionare, cat si parametrii cu potential de avarie (spatii pe disc, incarcari procesor sau memorie, erori de sistem) In procesul de monitorizare se realizeaza:

  • Definirea parametrilor de monitorizat: trafic, timp de raspuns, temperatura
  • Definirea perioadelor de monitorizare si a frecventei acestora
  • Identificarea potentialelor situatii care pot afecta performanta infrastructurii
  • Escaladarea situatiei (automat, pe e-mail, SMS sau telefonic) si comunicarea situatiei identificate
  • Urmarirea rezolvarii situatiei aparute si inchiderea incidentului

Servicii IT interventii

Interventii IT on site

Suport IT proactiv si remote, 24/7, pentru sistemele critice

Pentru a asigura continuitatea operatiunilor zilnice, monitorizarea include si suport proactiv pentru pentru echipamentele critice din companie - firewall (securitate externa), sisteme de operare servere, servere de aplicatii web. Pentru a reduce la minimum aparitia riscurilor in activitatea zilnica, echipa noastra de specialisti va realiza periodic interventii bazate pe solutiile oferite de monitorizarea activa.

Suportul proactiv limiteaza riscurile de nefunctionare a sistemelor critice si este realizat cu ajutorul unei echipe de suport IT, impartita pe 3 nivele de competente, care va prelua fiecare alarma si va rezolva potentialele probleme inainte ca ele sa afecteze stabilitatea companiei.



Solicita oferta IT personalizata