//= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?>
Prin servicul "Interventii IT Onsite", beneficiezi de interventii IT rapide la sediul companiei tale pentru solicitarile IT care nu pot fi rezolvate de la distanta, astfel incat intreruperile de activitate sa fie reduse la minimum, iar productivitatea angajatilor sa nu fie afectata. Serviciul Onsite Support ofera clientilor acces nelimitat la resursele unei intregi echipe de specialisti IT, iar orice incident IT onsite va fi remediat in cel mai scurt timp.
Cu ajutorul administratorilor de sistem din teren, intervenim in maximum 2 ore in Bucuresti si oferim acoperire nationala pentru clientii nostri cu multiple filiale in tara, unde intervenim in maximum 3 ore. Indiferent de complexitatea riscurilor IT care apar, prin interventiile in timp garantat eviti pierderile financiare cauzate de nerezolvarea in timp util a acestora si asiguri continuitatea operatiunilor zilnice pentru afacerea ta.
Modalitatea de livrare a serviciului IT este controlata cu ajutorul aplicatiilor de suport IT. Cererile de suport sunt inregistrate si raportate prin intermediul unui agent instalat, care comunica pe telefon cu specialistii din teren si cu echipa de suport de la birou. O echipa de specialisti dedicata, cu multiple certificari, detine expertiza si experienta necesare pentru ca infrastructura IT si utilizatorii din compania ta sa beneficieze de suportul IT de care au nevoie.
Serviciile IT pentru interventiile onsite acopera o paleta larga de cereri IT, printre care: suport punctual pentru utilizatori si statii de lucru, nefunctionarea sistemelor critice, dispozitive mobile, erori ale sistemelor de operare, conexiunea la internet, antivirus etc.