//= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?>
Downloadeaza si instaleaza aplicatia EaseeHelp din Google Play sau AppStore.
Insereaza numarul tau de telefon si, daca esti deja client StarTechTeam, aplicatia iti va atribui automat numele si compania din care provii.
Cu EaseeHelp, trimiti simplu si rapid cererea de suport si beneficiezi de mobilitate crescuta, oriunde si oricand.
Pentru o rezolvare mai eficienta a cererii de suport, aplicatia mobila permite trimiterea fotografiilor cu poblema IT identificata.
De asemenea, poti trimite localizarea geografica, pentru identificarea celui mai apropiat administrator de sistem si estimarea precisa a timpului de deplasare a acestuia.
Beneficiaza de functionalitati moderne si de mobilitate crescuta in livrarea serviciilor IT.
Aplicatia mobila ofera 3 modalitati de a obtine suportul IT de care ai nevoie: prin apel direct catre administratorul de sistem, apel direct catre Centrul de Suport IT sau prin simpla inserare a cererii de suport, care sa descrie incidentul IT.
Folosind aplicatia mobila pentru trimiterea cererii de suport, vei primi rapid suport de la un specialist IT, care iti va livra cea mai buna solutie.
Poti urmari in aplicatia mobila stadiul ticketului tau, de cand a fost preluat si identificat, pana in momentul rezolvarii acestuia, precum si solutia oferita.
Toate aceste informatii, impreuna cu istoria ticketelor inregistrate, sunt disponibile in orice moment in aplicatie.
Dupa rezolvare, poti oferi feedback pentru modalitatea in care cererea a fost gestionata si rezolvata.