EaseeHelp Mobile


Foloseste aplicatia mobila EaseeHelp Mobile si primesti suport IT rapid


Downloadeaza aplicatia mobila de suport IT si primesti suport IT intr-un timp mult mai scurt!

Trimite un ticket echipei de suport IT, simplu si rapid


Downloadeaza si instaleaza aplicatia EaseeHelp din Google Play sau AppStore.
Insereaza numarul tau de telefon si, daca esti deja client StarTechTeam, aplicatia iti va atribui automat numele si compania din care provii.

Cu EaseeHelp, trimiti simplu si rapid cererea de suport si beneficiezi de mobilitate crescuta, oriunde si oricand.


Trimite fotografii cu situatia IT aparuta si insereaza locatia geografica


Pentru o rezolvare mai eficienta a cererii de suport, aplicatia mobila permite trimiterea fotografiilor cu poblema IT identificata.
De asemenea, poti trimite localizarea geografica, pentru identificarea celui mai apropiat administrator de sistem si estimarea precisa a timpului de deplasare a acestuia.

Beneficiaza de functionalitati moderne si de mobilitate crescuta in livrarea serviciilor IT.

Comunica direct cu administratorul de sistem de pe telefonul mobil


Aplicatia mobila ofera 3 modalitati de a obtine suportul IT de care ai nevoie: prin apel direct catre administratorul de sistem, apel direct catre Centrul de Suport IT sau prin simpla inserare a cererii de suport, care sa descrie incidentul IT.

Folosind aplicatia mobila pentru trimiterea cererii de suport, vei primi rapid suport de la un specialist IT, care iti va livra cea mai buna solutie.

Urmareste stadiul ticketului in timp real si ofera feedback


Poti urmari in aplicatia mobila stadiul ticketului tau, de cand a fost preluat si identificat, pana in momentul rezolvarii acestuia, precum si solutia oferita.
Toate aceste informatii, impreuna cu istoria ticketelor inregistrate, sunt disponibile in orice moment in aplicatie.

Dupa rezolvare, poti oferi feedback pentru modalitatea in care cererea a fost gestionata si rezolvata.

Descopera si beneficiile aplicatiei de suport IT pentru desktop, EaseeDesk