//= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?>
Aplicatia Easee Desk este un sistem de ticketing modern, oferit gratuit clientilor StarTechTeam pentru a trimite cererile de suport IT.
Aplicatia este instalata pe computerul sau laptopul fiecarui utilizator si poate fi accesata din partea dreapta, jos, din bara de instrumente.
Cu ajutorul aplicatiei, poti trimite usor o cerere de suport IT catre echipa noastra, atunci cand apare o situatie IT care iti blocheaza activitatea.
Inainte de a trimite un ticket, ai posibilitatea de a alege caracterul urgent al situatiei IT identificate, din 4 nivele, de la un nivel scazut de afectare a activitatii, pana la cel mai ridicat grad.
In acest mod, echipa de suport IT se va ocupa cu prioritate de situatia ta si va interveni pompt pentru a remedia incidentul.
Aplicatia de ticketing iti ofera functionalitatea "Star Team real-time Support", care iti permite sa apelezi si sa comunici direct cu echipa de suport.
Specialistii IT iti vor oferi suport in timp real si vor putea identifica mai usor nevoile tale IT, astfel incat activitatea normala sa fie restaurata in cel mai scurt timp.
Datorita unui sistem eficient de tracking din aplicatia EaseeDesk, poti urmari oricand in ce stadiu este cererea IT trimisa, care este timpul de interventie sau de rezolvare.
De asemenea, poti regasi intreg istoricul cererilor tale in aplicatie, alaturi de solutiile oferite la momentul respectiv.
Dupa solutionarea cererii, poti trimite un feedback echipei care s-a ocupat de cazul tau, feedback care ne va ajuta sa ne imbunatatim serviciile.