//= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?> //= base_url(); ?>
Optimum Desk este singura platforma care integreaza 5 solutii pentru un management complet al serviciului de suport IT, devenind un centru de comanda pentru o serie de activitati cu impact major in performanta IT generala. Gazduite in Cloud si cu o interfata user friendly, solutiile din Optimum Desk ofera functionalitati esentiale pentru departamentele IT si permit administrarea usoara si urmarirea in timp real a metricilor relevanti pentru business.
Inventoree, solutia de IT Asset Management, ofera companiilor o evidenta completa a tuturor echipamentelor detinute. Datorita unui inventar in timp real ce contine informatii detaliate despre configuratia acestora, dar si despre incarcarea sau locatia exacta a fiecaruia, durata de viata a echipamentelor poate fi crescuta si se pot face mult mai usor previziuni pentru investitii viitoare. In, plus exista posibilitatea folosirii de QR coduri pentru echipamentele statice, care nu pot rula un agent.
Solutia de Software Asset Management, Softsee, permite administrarea eficienta, controlul softurilor existente in companie si actualizarea centralizata a aplicatiilor, iar informatiile despre acestea sunt actualizate in timp real. Astfel, sunt evitate instalarile neautorizate in retea, licentele sunt mentinute la zi, sunt evitate riscurile de securitate si costurile de licentiere scad.
Proactivitee, solutia de Remote Monitoring and Management, monitorizeaza sistemele IT din companie si ofera informatii in timp real despre parametrii de functionare sau riscurile IT care pot fi, astfel, preintampinate. Poate functiona atat pe baza de agent, cat si prin SNMP. Beneficiul principal al solutiei implica efectuarea task-urilor de mentenanta IT in timp util, fara existenta unor intreruperi in activitate.
Opteemum, solutia de Endpoint Management, permite realizarea automata, de la distanta, a operatiunilor necesare pentru identificarea avariilor, rezolvarea acestora, precum si optimizarea si cresterea performantei sistemelor IT. Majoritatea operatiunilor se executa fara a fi necesara conectarea remote pe statia de lucru, ci doar prin trimiterea comenzilor de la distanta. Atunci cand este nevoie, exista integrata si o solutie de conectare de la distanta (remote connect).
Easeedesk este o solutie moderna de IT Service Management, care ofera valoare companiilor, printr-un sistem performant de ticketing. Easeedesk faciliteaza interactiunea si comunicarea dintre companii si proprii clienti, datorita simplificarii procesului de trimitere a cererilor de suport si a gestionarii rapide a fiecarui ticket. Datorita feedback-ului primit in timp real dupa rezolvarea cererii, companiile au posibilitatea de a-si imbunatati constant calitatea serviciilor livrate.